e-mail  |  strona główna  |  kontakt

 

 

 

 

 

Naprawa modułów CIM - OPEL, SAAB

OPEL VECTRA C, OPEL SIGNUM, SAAB 9-3

 

- Odczyt kodu PIN

- Wylogowywanie i klonowanie modułów CIM

 

 

 

  

Najczęściej występujące usterki to:
 

- błąd czujnika kąta skrętu kierownicy

- nie można skalibrować czujnika kąta skrętu
- nie odbijają automatycznie kierunkowskazy

- wadliwe działanie manetki wycieraczek

- nie można odpalić samochodu

- nie działają piloty zdalnego sterowania

- nie działają przyciski od radia, tempomatu

- nie działa podświetlenie radia

- źle działa wspomaganie
- zapala się kontrolka TC, ESP, ABS, AirBag

- zapala się kontrolka ładowania

- czasem opadają wskazówki na liczniku

- zapala się kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem

- po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu auta wszystko wraca do normy

 

 

Typowe błędy dla uszkodzonego modułu:

 

B1020 - SRS Obwód sygnału czujnika kąta obrotu kierownicy, poza wymaganym zakresem

B1012 - Czujnik kąta obrotu kierownicy nie wykalibrowany

U2160 - Obwód komunikacji czujnika kąta obrotu kierownicy, wadliwe działanie

C0460 - Czujnik kąta obrotu kierownicy nie skalibrowany

B3794 - Obwód przełącznika tempomatu - usterka

U2107 - Brak komunikacji CAN z mod. ster. nadwozia (BCM)

U2108 - Brak komunikacji magistrali CAN z układem ABS

U2113 - Brak komunikacji CAN z mod. czujn-diagn. poduszki pow. (SDM)

U2116 - Nieprawidłowe dane z IPC (Zestaw wskaźników)

U2139 - Brak komunikacji CAN z mod. ster. kol. kierown. (SCM)

U2141 - Nieprawidłowe dane z REC (Tylny zespół elektroniczny)

U2103 - Brak komunikacji z szyną CAN

 

 

Numery wadliwych modułów:

13132473 GK

13125074 BS

13132475 GL

13162134 DL

13162135 DM

13112784 XR

13112786 XU

13165349 EB

13165350 EC

13204145 UX

13204146 UY

13204147 UZ

 

 

 

e-mail  |  strona główna  |  kontakt

 

Ostatnia aktualizacja: 23.02.2014